Sposób przygotowania plików do druku .


/ Szybkość       / Innowacyjność      / Dokładność

Tutaj znajdziesz podstawowe informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania pliku do druku.

Jeśli w pracy występują oprócz linii cięcia linie biegu lub falcu, powinny być one odpowiednio naniesione na projekt. Prace do druku przyjmujemy wyłącznie w przestrzeni barwnej CMYK, jeśli w projekcie występują kolory dodatkowe (np. PANTONE), informacje te należy zawrzeć w specyfikacji.

Wszystkie fonty zamienione na krzywe.
Jeśli w pracy znajdują się mapy bitowe, powinny być zapisane w skali 1:1.
Rozdzielczość 300 dpi.
Tryb kolorów CMYK bez osadzonych dodatkowych profili.
Projekt wyśrodkowany na stronie.
Odległość obiektów graficznych i tekstów od linii cięcia min. 3 mm.
Linie cięcia powinny się znajdować za obszarem brutto.


Jakie są powody odrzucenia przesyłanych plików?


Obok znajdziesz typowet błędy w przygotowaniu plików do druku.

W przypadku odrzucenia pliku z tego powodu, prosimy ujednolicić format pracy oraz ponownie przesłać plik. Plik do druku został przesłany w złym formacie </h6> - prace do druku prosimy przesyłać w odpowiednio przygotowanych plikach PDF.
wykrzyknik

Brak spadów lub spady zbyt małe
(spad - obszar druku, który wychodzi poza krawędź cięcia)

Spady w pracy powinny mieć 3 mm dla każdej ze stron.

Niepoprawnie osadzone czcionki </h6>

Czcionki nie zostały prawidłowo osadzone w pracy może to spowodować ich brak lub błędne wyświetlanie przy wydruku pracy.

Brak zamiany czcionki na krzywe

Czcionki powinny być zawsze zamienione na krzywe, ponieważ w przypadku braku danej czcionki zostaną one automatycznie zamienione na inną. Może to powodować brak polskich liter oraz nieprawidłowy wygląd tekstu.

Format pracy niezgodny ze specyfikacją

Prosimy pamiętać, aby nadsyłane do druku pliki posiadały format zgodny ze specyfikacją druku - prace nie będą skalowane w celu dostosowania ich do formatu określonego w specyfikacji.


Poniżej zamieszczamy najważniejsze informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania pliku wynikowego.

Zdjęcia 300 dpi.
Wektory 2400 dpi.
Spady po 3 mm + linie cięcia.
Strony w kolejności 1,2,3 ... itd. (bez składek).
Kolorystyka CMYK.
Dokładne opisy nazw plików.
Czcionki zamienione na krzywe.

Zasady przyjmowania zamówień

Zasady składania, przyjmowania i potwierdzania zamówień. Przedstawiona przez nas wycena jest ofertą na podstawie której klient może złożyć zamówienie. Jeżeli po złożeniu zamówienia, na podstawie dodatkowych ustaleń, jakikolwiek parametr zamówienia zostanie zmieniony lub dodany, klient ponownie musi potwierdzić złożenie zamówienia.

wykrzyknik   Warto zapamiętać.

Każde zamówienie musi zawierać specyfikacje techniczną produktu:

Przed przystąpieniem do realizacji zleceń, szczególnie od osób prywatnych, firm prywatnych i klientów pierwszy raz składających zamówienie, możemy wymagać dokonania przedpłaty nawet na pełną wartość zamówienia. Dla zleceń z opóźnionym terminem płatności, mogą być wymagane dokumenty rejestrotwe firmy oraz upoważnienie do składania zamówień przez osobę, która jest wymieniona w podpisie zamówienia - jeżeli nie jest ona wymieniona w dokumentach rejestrowych. Tego typu czynności są wymagane tylko raz.

Format (w przypadku instrukcji - broszury, format podajemy po złożeniu).
Nakład.
Zadruk- kolorystyka.
Podłoże - papier, na jakim ma być drukowane.
Termin wykonania i sposób dostarczenia/odebrania.
Copyright 2020 © one.seven studio